You are here

Home

Najlepszy outdoor - przewagi reklamy z podświetleniem LED

Reklama nie bez powodu nazywana jest dźwignią handlu. Sprawnie prowadzona kampania, jest gwarantem sukcesu. Trudne jest sprzedanie usługi bez zareklamowania jej. Znamy przeróżny rodzaje reklamy. Bardzo popularnym kanałem jest obecnie Internet.


Dzieje się tak dlatego, że generuje on niskie koszty. Warto jednak mieć na uwadze, że choć Internet jest bardzo popularny nie ma tak szerokiego zasięgu, jak np. outdoor, czyli plakaty, ulotki czy reklama świetlna. Outdoor jest jedną z najstarszych form reklamy i - jak do tej pory - najbardziej efektywną. Dodatkowo reklama zewnętrzna nie jest tak droga, jak ta emitowana w telewizji czy radiu.
Bez wątpliwości wyróżniona tutaj forma zareklamowania ma swoje wady i jedną z nich jest na pewno ograniczona widoczność plakatów w ciemności oraz podczas złej pogody. Idealnym rozwiązaniem będzie reklama podświetlana LED.
Metropolia
Author: 7 w d
Source: http://www.flickr.com
Z jakiego powodu proponowany jest akurat ten rodzaj? Ponieważ podświetlanie LED ma bardzo dużo plusów, które sprawiają, że jest to najlepszym sposobem reklamowania produktów i usług. Po pierwsze nie ma kłopotów z widocznością, zarówno w nocy, jak i podczas złej pogody. Bardzo istotne jest to, że reklama świetlna led nie sprawia, że potencjalny klient zostaje oślepiony światłem. Zdecydowanie ułatwia to odbieranie przekazu. Poza tym dobre podświetlenie Led z pewnością przyciągnie wzrok, więc człowiek przechodzący obok podświetlenia bezproblemowo zauważy reklamę. Wydaje się, że reklama świetlna LED wiąże się z wysokimi kosztami, jednak podświetlanie LED jest niezwykle energooszczędne. Poza tym diody LED świecą przez długi czas, w związku z czym wymiana następuje naprawdę nieczęsto.


Diody te są również przyjazne środowisku, ponieważ do ich wyprodukowania nie używa się rtęci. Lampy dostępne są w niemal każdym kolorze, więc tworzenie ciekawych banerów nie jest żadnym problemem. Plakaty czy też billboardy są niezwykle skuteczne, ponieważ mają naprawdę szerokie grono potencjalnych klientów. To najszybszy sposób, by bardzo szybko przekazać informacje, np. o promocjach i ciekawych ofertach. Należy jednak mieć na uwadze, że człowiek patrzy na reklamę tylko przez chwilę, więc musi mieć ona jasny przekaz, a przede wszystkim niedługi, gdyż zbyt duża ilość słów do przeczytania sprawi, że odbiorca nie zapozna się z całością treści.
Reklama ledowa
Author: clry2
Source: http://www.flickr.com
Podświetlanie LED w dodatku przyciągnie wzrok i będzie pomocne nocą oraz w czasie złych warunków atmosferycznych. Warto zainwestować w tego typu reklamę. Nie generuje wysokich kosztów, a jest naprawdę skuteczna. Z pewnością przyniesie tylko korzyści dla całego przedsiębiorstwa.
Dodatkowe źródła znajdziesz: tu